2013. április 12., péntek

Rakott cukkini - Paleo változat




2 vékony kicsi cukkinit lehámoztam és karikára vágtam.
3 tojást megfőztem, megpucoltam, felkarikáztam.
Kevés szalonnát serpenyőben kisütöttem, beraktam egy kerek jénai aljába.
Rá jött egy réteg cukkini karika, arra gyulai szeletelt kolbászkák, majd a tojásszeletek, és kicsit megsóztam. Ezt a rétegezést folytattam, míg el nem fogytak a hozzávalók. A tetejére ismét szalonnát pirítottam.

Tejföl helyett:
1 tojássárgáját kikevertem 3 púpos tk kókuszkrémmel (besűrűsödött lidl-s kókusztejjel), sóval és natura fűszerkeverékkel.
Ezzel locsoltam meg a rakott cukkinit, majd tetejével lefedve bedugtam a sütőbe (180 fokra).

Amikor már jött az illata, és kellőképp éhesedtem (kb. 1 óra múlva) levettem e tetőt és bekapcsoltam a légkeverést. Amíg megterítettem és Borikát az asztalhoz ültettem, meg is pirult szépen.

Bori is úgy ette, mint kacsa a nokedlit, alig győztem a szájába kanalazni:)

Ez az adag max 2 főnek elég (alig maradt egy kevéske vacsorára). Ha a komplett családnak készítem majd, tuti duplázom, vagy esetleg triplázom:)

Forrás: http://azujeletem.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails