2018. február 8., csütörtök

Diós kosárka 1.


Tésztához:
50 dkg liszt
15 dkg cukor
1 csom. margarin (Rama-t használtam)
2 tojássárga
1/2 kk szalalkáli
1/2 dl tejben elkavarva
1/2 citrom lereszelt héja és leve

Krémhez:
2 tojásfehérje
15 dkg cukor
15 dkg darált dióbél

A tészta hozzávalóit összegyúrtam, diónyi golyókat formáltam belőle. A golyókat a kosárkába helyeztem és rányomkodtam mindenütt.
34 db lett belőle...

A töltelékhez a tojások fehérjéből és lassan adogatva hozzá a cukrot, habot vertem, majd belekavartam a dióbelet is.
A tészta tetejére halmoztam egy-egy púpozott kiskanál diós habot.
A megtöltött kosarakat egy tepsire rakosgattam, majd közepes tűzön 20 perc alatt megsütöttem.

Forrás: http://sarokkonyha.blogspot.hu/2013/04/kosarkak.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails