2018. március 31., szombat

Barbi féle rakott kelkáposzta


Hozzávalók:
50 dkg darálthús (nálam sertés)
1 fej vöröshagyma
1 kis fej kelkáposzta
1 nagy tejföl (330 g)
15-20 dkg trappista sajt (füstölt is lehet)

A hagymát üvegesre pároltam, majd tovább pároltam a darált hússal. Sóztam, borsoztam, tettem rá egy kis majorannát.

Amíg a husi párolódott, felcsíkoztam a kelkáposztát.

A káposztacsíkok felét tepsibe szórtam, enyhén megsóztam, rákanalazgattam a husit, majd rá a káposzta másik felét. Rákentem a tejfölt (ha túl kemény, meget bele egy pici tej), megsóztam, befedtem alufóliával, és 40 percig sütöttem. Ezalatt a káposzta a is szépen megpárolódott.

Leszedtem a fóliát, rászórtam a sajtot, és még kb 10 percre visszatettem a sütőbe, hogy a sajt szépen megsüljön a tetején.

Az egész kb 48 g CH
8 felé szeleteltem, egy szeletke 6 g CH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails