2018. március 24., szombat

Joghurtos-zselatinos nasi (CH mentes)


Hozzávalók:
1,5 dl eperszörp (más ízű is jó, csak ne legyen benne cukor)
1 cs zselatin
200 ml főzőtejszín
330 g natúr joghurt
330 g tejföl
folyékony édesítő ízlés szerint

A szörpit felmelegítettem, beleöntöttem a zselatint. Kicsit kevergettem, majd mielőtt forrni kezdett volna, elzártam alatta a gázt.

A tejfölt, joghurtot, tejszínt beleöntöttem egy műanyag tálba, kikevertem, és hozzáadtam a forró zselatinos szörpit.
Megkóstoltam, mivel nem találtam elég édesnek, adtam hozzá 2-3 löttintés édesítőt.

Habverővel kicsit nekiestem - ez a változat nem fröcskölt szét.
Majd hűtőbe tettem. Maradt abban a műanyagban amiben kikevertem, így is szépen kijött belőle!

Most ch-t is számoltam. Az egész 34 g CH, 8 szeletre vágtam, így egy szelet 4,25 g

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails