2010. november 3., szerda

Csőben sült karfiol zöldborsóval és besamellel


- 1 csirkemell
– 1 kis fej karfiol
– 1 bögre borsó
– 1 fej hagyma
– 1 gerezd fokhagyma
– só
– bors
– szerecsendió
– 5 dkg margarin
– 2 kanál liszt
– 2 dl tej
- sajt

Egy jénait kikentem és lefektettem a megborsózott, sózott csirkemell szeleteket, majd megszórtam a vékony szeletekre vágott hagymával, a karfiollal és a borsóval. Majd leöntöttem a mártással és megszórtam egy kevéske sajttal. Mikróban és sütőben is elkészíthető.

Besamel-mártás: a margarint felhevítjük, a lisztet megpirítjuk rajta, majd felengedjük a tejjel. Megsózzuk, és egy kevés őrölt szerecsendiót és borst is adunk hozzá. Alacsony lángon állandó keverés mellett sűrűre főzzük. Ha túl sűrűnek találjuk a mártást, tejjel hígíthatjuk.
Mi diétázok, inkább kisebb adagot csak egy kanál liszttel készítsük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails