2010. november 3., szerda

Mustáros, majorannás, kukoricás csirkeragu


- Egy nagyobb csirkemell
– olaj
– 1 hagyma
– 1 kisebb vagy fél nagyobb paprika
– 2 evők. mustár
– bőséges majoránna
– 2 dl főzőtejszín
– só
– bors
– pirospaprika
– 1 fokhagyma
– 1 konzerv kukorica
– 50dekás tészta (bármilyen fajta jó)
- sajt

Egy kis olajon megdinszteltem az apróra vágott hagymát, paprikát, majd borsóztam, adtam hozzá egy kiskanál pirospaprikát és jól-jól megszórtam majoránnával. Beletettem a csirkét, rá a két kanál mustárt, ízlés szerinti sót és belenyomtam egy fokhagymát. Egy kicsit összekevertem, majd felöntöttem vízzel. Ha megfőtt a csirke belekevertem a leszűrt kukoricát, a tejszínt és még pár percig rotyogtattam. Nem kell nagyon besűríteni, nem baj, ha leveses marad, mert a tészta beszívja. A ragut és az előfőzött tésztát jó összekeverem, majd beleöntöm egy nagyobb jénaiba, az én esetembe egy közepes tepsibe és megszórva sajttal készre sütöttem, míg egy kicsit rá nem pirult

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails