2012. április 19., csütörtök

Csokító


Hozzávalók:
1 RAMA margarin
20 dkg cukor(lehet 15 dkg is,aki nem olyan nagyon édes szájú,mint én :-)
3 evő kanál kakaó por(én a Holland kakaót használom,szerintem az a tuti, az ALDI-ban kapható kakaópor egy az egyben olyan minőségű, mint a holland kakaópor és fele annyiba kerül!))
1 teáskanál zselatin
75 ml víz
3 tasak sovány, turista tej por
2 marék puffasztott rizs.

A margarint felolvasztottam,mikor teljesen elolvadt és elkezdett gyöngyözni,belekevertem a cukrot,a kakaó port.Ezzel addig melegítettem-míg teljesen el nem olvadt benne a cukor és elkezdett forrni.Ekkor mehet bele a 75 ml vízbe elkevert zselatin.Össze rottyant,majd a tűzről levéve belekevertem a 3 tasak tej port.Ezzel ár nem szabad melegíteni,egyenként keverem bele,az utolsóval már nehezen lehet kavarni.Mikor benne van a tej por is,jöhet a puffasztott rizs.
Ha minden benne van,egy tálcára borítom,amit előzőleg folpackkal kibélelek.Nem kell megijedni,eléggé ragadós massza lesz,amit nem nagyon lehet szabályosan kenni,de ez nem is baj.
Ha kihűlt,mehet a hűtőbe,egy-két órára,utána már szeletelhető.
Én nagyon nagyon szeretem,nem épp diétás-fogyókúrás édesség,na de hát ilyet is kell néha napján enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails