2012. augusztus 6., hétfő

Ribizlis pancake



Hozzávalók:
- 2 tojás
- 10 dkg por cukor
- csipet só
- 2 dl tej
- 20 dkg liszt
- 3-4 dkg vaj
- 1 kávéskanál sütőpor
- kb. 30 dkg ribizli
- tetejére porcukor

Elkészítés:
A tojások sárgáját a sóval meg a tejjel kissé felverjük, majd a lisztet is beledolgozzuk. Az olvasztott vajat belecsorgatjuk,a kemény habbá vert tojásfehérjét és a szárától megtisztított , megmosott ribizlit beleforgatjuk.
Egyszerű teflon serpenyőben sütöttem szárazon. Evőkanálnyi adagokat simítottam a serpenyőbe és oldalanként fél perc alatt megsütöttem.  Ha valaki szaftosabban szereti, akkor  kevés sütővajat olvasztva a serpenyőben evőkanálnyi kis halmokat tettem a forró zsiradékba és mindkét oldalát pirosra sütöttem.
Még melegen meghintjük porcukorral. Én most kihagytam:)))
Extraként mehet mellé vaníliafagylalt, vagy egy adag édes mascarponekrém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails