2012. június 7., csütörtök

Tejbegrízes süti


Hozzávalók:
kb 40 dkg háztartási keksz,
1/2 l tej / + 1 dl tej/ ,
1/2 cs vaníliacukor,
12,5 dkg margarin,
1/2 pohár (kb.1 dl) búzadara,
2 evőkanál kakaópor,
tetejére csokoládémáz,
kókuszreszelék

Elkészítése:
A tejet feltettem főni amibe a margarint és a vaníliáscukrot tettem.Az 1 dl tejben elkevertem a fél pohár búzadarát amit belekevertem a felfőzött tejbe .5-6' -ig főzöm. Ekkor már sűrűvé válik.Egy tálcába /29x24 cm/ belepakoltam a kekszet egymás mellé arra öntöttem a tejbegríz felét.Ezután rápakoltam még egy sor kekszet majd a maradék grízbe 2 evőkanál kakaót kevertem és ezt pakoltam rá, amire még egy sor keksz jutott.Elég gyorsan kell pakolni mert sürűsödik a gríz. A meghűlt kekszre csokimázt öntöttem nem sokat és rászórtam kókuszreszeléket. Mikor már teljesen kihűlt betettem letakarva a hűtőbe.Másnap nagyon jól megpuhúlt a keksz és lehet szeletelni.

(takarekoskonyha.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails