2013. január 20., vasárnap

Hagymás-paprikás pan chicco (sütőzacskóban sütve)




Hozzávalók: (6 darabhoz)

35 dkg finomliszt
1,5 dkg friss élesztő
1 tk. cukor
1,5 dl tej
2 ek. olaj
1 közepes fej vöröshagyma
1 púpozott mokkáskanál őrölt pirospaprika
1 csapott tk. só

Így készítettem:
1. A hagymát lereszeltem, az olajon üvegesre fonnyasztottam. Lehúztam a tűzről, belekevertem a sót és az őrölt paprikát, majd hagytam kihűlni.
2. Az élesztőt kevés tejben, cukorral felfuttattam.
A liszthez hozzáadtam a paprikás hagymát, a felfuttatott élesztőt, és a maradék tejet. Lágy tésztává dagasztottam (ha kemény lenne a tészta, kevés tejet kell még hozzá dagasztani.).
3. Langyos helyen duplájára kelesztettem.
4. Lisztezett deszkára borítottam, átdagasztottam. Néhány percig pihentettem, majd hatfelé vágtam és hosszúkásra, hegyes végűre formáztam. Kb. 20 perc alatt ismét duplájára kelesztettem.
5. A sütőt előmelegítettem 180 fokosra. Egy tepsire fektettem egy nagy sütőzacskót, a pan chicco-kat belerakosgattam egymástól néhány cm-nyi távolságra, hogy ne süljenek egybe. Kevés vizet spricceltem a sütőzacskóba, a végét behajtottam a péksütik alá, hogy gőzben süljenek.
6. Kb. 20-25 perc alatt készre sültek.
Főzelék mellé kínáltam, de szendvicsalapnak, vagy tartalmasabb levesek mellé is tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails