2013. január 20., vasárnap

Mozzarellával és paradicsommal borított tepsis csirke




Hozzávalók:
50 dkg szeletelt csirkemellfilé
25 dkg mozzarella
1 ág rozmaring
6-8 szem koktélparadicsom
só, bors
olaj

Így készítettem:
1. A hússzeleteket kiklopfoltam, mindkét oldalukat sóztam, borsoztam.
3-4 ek. olajat felforrósítottam egy nagyobb serpenyőben, és a hússzeletekre két perc alatt kérget sütöttem.
2. Egy nagy tűzálló tálat kikentem olajjal, egymás mellé rakosgattam benne a hússzeleteket. A tetejét kiraktam a karikára vágott paradicsommal, rászórtam az ollóval apróra vágott rozmaringot.
A mozzarellát felszeleteltem, a paradicsom tetejére pakoltam.
3. 180 fokra előmelegített sütőben puhára sütöttem a húst, ezalatt a mozzarella is szépen megpirult a tetején.

Főtt rizzsel és házi hordós savanyúsággal kínáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails