2013. január 21., hétfő

Padlizsános-cukkinis rakottas




Hozzávalók:
1 közepes cukkini
1 közepes padlizsán
4 paradicsom
6 szelet trappista vagy mozzarella sajt
néhány gerezd fokhagyma
olívaolaj
2 dl natúr joghurt
só, bors, vaj
1 kis csokor petrezselyem

Elkészítése:
A zöldségeket megmostam, a padlizsánt meghámoztam, nem túl vékony karikákra szeleteltem. A fokhagymát apróra vágtam.
Egy tűzálló tálat kikentem vajjal, és felváltva belerakosgattam a zöldségeket és a sajtszeleteket. Sóztam, borsoztam.
Meglocsoltam egy kis olívaolajjal, majd a fokhagymával elkevert joghurttal is leöntöttem.
Alufóliával letakarva toltam a kb. 180 fokra előmelegített sütőbe.
Amikor a zöldségek majdnem teljesen megpuhultak, levettem a fóliát, és néhány percig így pirítottam.
A sütőből kivéve megszórtam apróra vágott petrezselyemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails