2011. január 15., szombat

Sajtos vagdalt


Hozzávalók 1 rúdhoz.

75 dkg darált hús
2 kifli vagy zsemle
1 egész tojás és egy sárgája
1 vöröshagyma
petrezselyemzöld
15 dkg sajt
só, bors, majoránna

paradicsom sürítmény


A kifliket beáztattam, a hagymát finomra összevágtam.
A sajt kivételével összegyúrtam a hozzávalókat.
Egy darab alufóliát kicist megolajoztam, és azon ujjnyi vastagon szétnyújtottam a húst.
Nagyobb reszelővel ráreszeltem a sajtot, a fólia segítségével feltekertem, és tepsibe tettem.

Forró zsiradékkal meglocsoltam a tetejét és előmelegített sütőben barnára sütöttem. Kb. egy óra alatt kész.


Mielőtt kivettem megkentem a tetejét sűrített paradicsommal, de ekkor már csak pár percre szabad visszatenni, mert megég.


Lehet ekkor a tetejére egy kis sajtot is olvasztani.

Forrás - http://gondaanyu.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails