2011. február 9., szerda

Hamburgerszósz


Hozzávalók:
3 ek majonéz
1 ek ketchup
karikára vágott csemegeuborka
1 ek apróra vágott hagyma

bors
1 kk méz
1/2 kk ecet

Elkészítés: Minden hozzávalót összekeverek és mehet a buciba a hús alá. Isteni lesz tőle a hamburger.

...egy másik verzió:

Hozzávalók:
1 rész majonéz (3 kávéskanál)
1/3 rész ketchup (1 kávéskanál)
1/3 rész nagyon apróra vágott csemegeuborka (nálam kovászos uborka)
1/3 rész nagyon apróra vágott lilahagyma
só, bors, kevés méz és ecet (én ecetet nem tettem hozzá)

Elkészítés:
A hagymát, uborkát nagyobb darabokra vágom, beleteszem az aprítóba és apróra vagdalom. Minden más hozzávalót is beleteszek, és az egészet krémesre forgattatom a géppel.

Saját tapasztalat: a második verzió jött be, bár az arányok ugyanazok. Az ecetet én is kihagytam, bár a savanyúubi levéből tettem bele egy picit. Botmixerrel estem neki. Kicsit darabos lett, de ez direkt volt!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails