2011. február 5., szombat

Mézes-mustáros csirke


Fél kg csirke vagy pulykamell,
1 db hagyma,
2 gerezd fokhagyma,
2 dl tejszín,
1-2 ek méz,
3 ek mustár,
csipet só,bors,bazsalikom,ételízesítő,
vaj.

Az apróra vágott hagymát vajon dinsztelem, rá a szintén apróra vágott fokhagyma és a kockázott csirkemell. Befűszerezem. Összekeverem a mustárt, mézet, tejszínt. Mindenki saját ízlésére hagyatkozva adjon hozzá mustárt és mézet, nekem ezzel a menyiséggel jó.
A vége felé hozzáöntöm a mustáros mézet, rottyan egyet és már kész is. Kb fél óra alatt kész is a finom ebéd.

Én mellé köretnek rizses quinoát készítettem.:
Megpirítottam a barnarizst és a quinoát aztán felöntöttem vízzel,ételízesítőt,sót, borsot tettem bele.És megfőztem.20-25 perc alatt fől meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails