2010. június 23., szerda

Julcsi gyümölcsös sütije


Hozzávalók:
6 nagy tojás
20 dkg puha vaj
20 dkg cukor
20 dkg liszt
1 cs. sütöpor

tetszés szerint gyümölcs

Elkészítése:
A tojásokat szétválasztottam. A sárgákat a cukorral és a vajjal nagyon habosra kevertem. Beleszitáltam a sütöporral elkevert lisztet, majd óvatosan a krémhez kevertem. A tojás fehérjéket pici sóval kemény habbá vertem, majd ezt is nagyon óvatosan, hogy sok levegö maradjon benne, összeforgattam a lisztes masszával. Sütöpapírral bélelt, felezett tepsibe öntöttem . Az egyik felét konyakkal meglocsolt sárgabarackkal, a másik felét pedig rumos meggyel raktam ki. 170°-ra elömelegített sütöben 45-50 perc alatt megsütöttem. Hagytam kihülni, majd porcukorral megszórtam. Vigyázat! Pillanatok alatt elfogy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails