2010. június 17., csütörtök

Sajtos bagett


Hozzávalók:
60 dkg finomliszt,
3,5 dkg élesztő,
12 dkg füstölt sajt,
8 evőkanál olaj,
2 csipet só,
2,5 dl langyos tej,
2 késhegynyi aszkorbinsav,
1 mokkáskanál sikér ( de ez kihagyható),
1 mokkáskanál cukor,
2 evőkanál langyos víz.

Elkészítése:
Mindezt bedagasztani. Én a kenyérsütő gépem gyors programját indítottam el, és 30 perc múlva, amikor leállt a dagasztással, kivettem a tésztát. Megmértem, és 10 egyenlő részre vágtam. Kisodortam kb. 22-16 cm-es téglalapokra. Mindegyikre trappista sajtot reszeltem, kb. 1 jó evőkanálnyit, majd feltekertem, mint a beiglit. A tetejét srégen bevágtam végig, és langyos vízzel megkentem. A tepsibe sütőpapírt tettem, és beleraktam hézagosra bagetteket, ott hagytam 40 percig kelni. Utána 1 tojás sárgájába kevés langyos vizet tettem, és ezzel kentem le a tetejét.

Előmelegített sütőben 190 fokon 22 percig sütöttem, 30 x 35 cm-es tepsiben.

A fenti tésztát lehet ízlés szerint megtölteni sajt helyett, kolbásszal, dinsztelt hagymával, amit apróra vágott chili paprikával ízesíthetünk, a tetejét megszórhatjuk a sajton kívül köménymaggal, sóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails