2010. június 24., csütörtök

Tejfölös krémvarázs


Hozzávalók:
Tésztához:
* 250 g margarin
* 200 g porcukor
* 1 egész tojás
* 2 evőkanál kakaópor
* 1 kávéskanál szódabikarbóna
* 400 g liszt

Krémhez:
* 3 csomag főzős vaníliás pudingpor
* 12 evőkanál cukor
* 1 l tej
* 450g tejföl

Elkészítés:
A margarint mikróban megolvasztottam, krémesre. A porcukrot magas falú tálba kimértem, majd a margarinnal jó habosra kikevertem. Hozzáadtam folyamatos keverés közben a tojást, majd a kakaóport is. Aztán már csak kanállal beleforgattam a lisztet és a szódabikarbónát. Krémes állagú lett.Be is raktam a hűtőbe,hogy keményedjen a nyújthatóság miatt.
Addig elkészítettem a pudingot. Egy kis tálba beleöntöttem a pudingport, és hozzáadagoltam a cukrot is. Felbontottam egy tejet, és annyit öntöttem hozzá, amíg csomómentesre nem kavartam a porokat. A többit feltettem forrni, majd hozzákevertem a cukros pudingot, míg be nem sűrűsödött. Levettem a tűzről, kiöntöttem egy nagy tálba, majd néha rákevertem, hogy ne bőrösödjön. Aztán mikor már nem tűz forró volt, csak meleg, hozzákevertem a tejfölt. EZ azért kicsit le is hűtötte. Elővettem egy közepes tepsit, majd a hűtőből a tésztát. Kettévágtam, majd az egyik felét lisztezett deszkára borítottam. Bevallom őszintén, az első adaggal nem pepecseltem, beleraktam a tiszta tepsi legaljára, és kézzel szépen elnyomkodtam, hogy egyenletesen szétterüljön. Erre ráöntöttem, és szépen elsimítottam a kihűlt krémet. Persze még a krémráöntés előtt előmelegítettem a sütőt, időmből kifért.
Aztán a másik adagnál már a lisztezett deszkán nyújtottam ki a tésztát, majd a nyújtófára tekertem, és ennek segítségével próbáltam a krémre "varázsolni".
Készre sütöttem.
Ha kész, totál ki kell hűteni, csak azután vegyétek ki!
Én mohó voltam, és a széle szét is folyt, bár ízre így is jó volt:D
A közepét már kihűtöttem, így lehetett szépen szeletelni.:)
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails