2010. június 23., szerda

Rumtopf süti


Hozzávalók:
6 tojás
20 dkg puha vaj
20 dkg cukor
20 dkg liszt
1 cs. sütöpor
gyümölcs v. befött
250 g mascarpone
porcukor ízlés szerint
4 dl tejszín
2 cs. habfixáló
csokidara

A tojásokat a vajjal és a cukorral habosra kevertem. A tojásfehérjét kemény habbá vertem és beleforgattam a másik krémbe. Beleszitáltam a sütöporos lisztet és óvatosan ezt beleforgattam a tojáshabba. Tetejét kiraktam az összevagdosott rumtopfos gyümölcsökkel. 180° ra elömelegített sütöben tüpróbáig sütöttem. Hagytam teljesen kihülni. Közben a mascarponét a porcukorral simára kevertem, a tejszínt kemény habbá vertem a fixálóval, majd a kettöt összeforgattam. A kihült sütemény tetejére simítottam a tejszínes krémet, majd csokival megszórtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails