2010. június 23., szerda

Málna és kókuszfagyi


Málna fagyi

250 g málna
120 g porcukor
pár csepp vanilia kivonat
200 g tejszín
100 g Mascarpone

A málnát összeturmixoltam és cseppentettem bele pár csepp vaniliát. A tejszínt felvertem kemény habbá, a Mascarponét habosra kevertem a porcukorral. Az egészet még egyszer összeturmixoltam, majd zárható tetejü dobozban betettem a mélyhütöbe. Min. 4 óra kell, hogy fagyi állagot nyerjen. Nem kavartam meg egyszer sem, így is nagyon finom, krémes lett.


Kókusz fagyi

300 g tejszín
150 g Mascarpone
130 g porcukor
1 doboz konzerv kókusztej
6-7 kanál kókuszreszelék
pár csepp vanilia kivonat

A tejszínt habbá vertem. A Mascarponét habosra kevertem a porcukorral, beletettem a vaniliát. Hozzáöntöttem a kókusztejet, majd belekevertem a kókuszreszeléket is. Óvatosan beleforgattam a tejszínhabot, szintén zárható dobozban vándorolt a mélyhütöbe. (Min. 4 óra) Ilyen isteni finom kókusz fagyit még sehol sem ettem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ajánló

Related Posts with Thumbnails